24 januari 2011

Flowers & Cuteness

Flowers & Cuteness.

Flowers & Cuteness. van wolkjeee 

Zomer outfit <3
I fucking miss you summer.
Nee echt, het is zo!
Ik haat de winter, het is zooo koud. =(
Ik heb dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in de zomer ;

-Leuke jongens op het strand (of niet..)
-Cute outfits
-Bruin zijn

En nog veeel meer eigenlijk.
(maar ik heb geen zin om ze allemaal op te schrijven. Shame on me, ik weet het.)

Okee het spijt me very much.. (hmm veel engelse woordjes lately << see?! <<)
..dat ik een lange tijd niet meer heb geblogt..
Maar niet voor lang meer!
Ik heb weer energie en ik heb er zin in! (whoo, dat klonk een beetje.. tja..)

hihi.

Hier een paar leuke inspiratie plaatjes:
Tumblr_lfio7eov301qbjrdeo1_500_large
Th_444_700_1295861620_tumblr_ldx9b2kwpt1qer1lmo1_500_large

Th_500_334_1295862138_tumblr_ldoa96mqgb1qer1lmo1_500_large













Tumblr_lfhqve9ci51qaofnyo1_500_large

Dat was het weer voor todayy,    (:

xx

5 opmerkingen:

  1. jammergenoeg dat de zomer nog zo ver weg is! Ik heb ook echt superveel zin om weer te stoeien op het strand en lekker met blote benen onder korte rokjes rond te lopen!
    Leuke blog heb je!
    Kom je ook eens langs de mijne? Mss kunnen we elkaar volgen!

    Vrede, A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullies<3
    En de zomer moet zeker snel komen of ik pleeg zelfmoord. Nee. Maar de zomer moet wel gewoon komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook superveel zin in de zomer.
    Dan ga ik gwn noooit meer op me computer,
    En dan ga ik elke dag naar het strand ;D

    & Leuke set <33

    BeantwoordenVerwijderen